Author Topic: My massive Klicky order and parts  (Read 12309 times)

Offline Wolf Knight

• Playmo Guru
Re: My massive Klicky order and parts
« Reply #30 on: July 14, 2010, 12:17:29 »
.. picking up around 500 klickies tomorrow !!!!!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Also will get another 200 black lion knights very very soon !!! Beware fellow mediaval army kings, my army will definitely be over 2000 klickies by next summer for the grand war !!!!!!

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Help!!! Emperor Giorginetto has gone over the edge!!!!  :lol: :lol: :lol: :lol: Will we be able to oppose him?

Offline Giorginetto

• Playmo Master
  • Playmobil Aficionado
    • TheGiorginetto channel
« Reply #31 on: July 14, 2010, 13:25:01 »
Emperor Giorginetto has gone over the edge!!!! 

More like completely mad .. aww well never mind . 8} 8} 8} 8} 8} 8} 8}
:knight: Steck is Holy . Bring back more steck sets and its guardians , the Nuremberg Guards :knight:

Offline Giorginetto

• Playmo Master
  • Playmobil Aficionado
    • TheGiorginetto channel
« Reply #32 on: July 14, 2010, 18:20:19 »
Woooooowoooooooooohoooooooooooooooooooo ooooo!!!!!

Picked up my 'massive' klicky order today . 40 x 7878 leggionaires = 120 klickies, 50 x 7383 egyptian soldiers= 150 klickies, 60 x 7664 bolack lion knights= 180 klickies, african leader 7459 = 1 klicky ,5 x 7460 african warriors = 15 klickies, 10 x7669 green dragon knights = 30 klickies, leader of tomb raiders 7461= 1 klicky, tomb raiders 5 x 7462 = 15 klickies, 1 box of romans 4271= 5 klickies , 1 box of romans 4273= 3 klickies , a total of 520 klickies !!!!!!!

still waiting for 120 gauls ( so it will be my massive order of 640 klickies !!!) there was no space in my car so i am picking my massive egyptian buy sometime later this week. ALso had delivery of wooden steck today, 3 x 3669 sets and 3 catapult sets , klickies everywhere , klickies everywhere !!!!!!
:knight: Steck is Holy . Bring back more steck sets and its guardians , the Nuremberg Guards :knight:

Offline Wolf Knight

• Playmo Guru
« Reply #33 on: July 14, 2010, 18:29:47 »
so many klickies...so little time!!! well done George!! Congratulations!!

Offline Giorginetto

• Playmo Master
  • Playmobil Aficionado
    • TheGiorginetto channel
« Reply #34 on: July 14, 2010, 18:34:10 »
thanks Sir Wolf , i am having a massive playmo day , e c s t a t i c  I am .... Will get the romans and then check if i need any 'small ' top ups , then i am off to set my roman/egyptian, african diorama and then there will be some  redocats and  then set all the mediaval collection then in 2011 western, western , western, som pirates  and more steck . dragonland still havent decided .....

:yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee:
« Last Edit: July 14, 2010, 20:05:35 by Giorginetto »

Offline WarriorOfToys

• Wargaming Fanatic
  • Playmo Master
    • Come check out my Playmobil movies!
« Reply #35 on: July 15, 2010, 13:48:30 »
Can't wait to see the pictures! ;)
Steck is BACK! <:>

Offline Giorginetto

• Playmo Master
  • Playmobil Aficionado
    • TheGiorginetto channel
« Reply #36 on: July 15, 2010, 13:52:29 »
I am on  :cloud9: with all these klickies people !! soryr for posting a pointless post but i am so so excited with all these new additions !!!!

:yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee::yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee: :yippee:

Offline Wolf Knight

• Playmo Guru
« Reply #37 on: July 15, 2010, 13:53:15 »
I can feel you man!!!!  :lol: :lol: :lol: :lol:

Offline WarriorOfToys

• Wargaming Fanatic
  • Playmo Master
    • Come check out my Playmobil movies!
« Reply #38 on: July 15, 2010, 14:27:56 »
Me too, I have done lots of random dances after buying crap loads of Playmo! ;D
When I got my first Romans... When I got a large steck order off Ebay...
And many many more! ;D ;D ;D

Sometimes our love for the Klickies is just too much! :love:
Steck is BACK! <:>

Offline Wolf Knight

• Playmo Guru
« Reply #39 on: July 15, 2010, 19:01:45 »
Me too, I have done lots of random dances after buying crap loads of Playmo! ;D
When I got my first Romans... When I got a large steck order off Ebay...
And many many more! ;D ;D ;D

Sometimes our love for the Klickies is just too much! :love:

imagine how we'll be once we get our first life size klicky!!!!