General > Trains!

Junker Jörgs Lokschuppen

(1/16) > >>

Junker Jörg:
Willkommen in meinem Lokschuppen, dem Thema hier, in dem ich immer wieder ein paar Lokbilder oder -filme vorstelle.
Welcome at my engine shed ("Lokschuppen"), my place to provide you with engine pics and films.

Den Anfang machen drei Filme, die auf einem Gartenbahnschautag entstanden. Die ersten beiden auf der Daueranlage des Gastgebers, der dritte auf einer Strecke, die wir extra für diese Tag angelegt hatten. Sie führte in einem Hundeknochen durch zwei große Schattenbahnhöfe und drei sichtbare Bahnhöfe. For a start three short films from a display day of our Gartenbahn-Club. The first two showing my trains on a stationary lay out, the third one a ride on our special layout built for that weekend.


Personenzugfahrt / Passenger train ride


Güterzugfahrt / goods train


Fahrt auf der Ausstellungsanlage / Our summer-weekend-special-layout

Viel Spaß,

jj:

Marco_4124:
Those are great trains, and that is also a fantastic layout (with a correct windmill).
The self-made Playmobil lugagge-passenger makes me curious, can you post pictures from that car?

Junker Jörg:
Hoppla, lang nix mehr hier eingestellt - oops, nearly forgotten...  :-[

Two engines of mine were allowed a day off to run on a friend's garden layout. Here some impressions of my tender engine. Zwei meiner Loks durften einen Tagesausflug auf die Gartenbahn eines Bekannten machen. Zunächst die Schlepptenderlok.






















jj:

tahra:
:o

The bridge in the second pic...  and that fence... :love: :love: :love:

Marco_4124:
These pictures are tremendous good  ;D

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version